JEG ER I FINALEUKEN


ææææ, dere leste rett, jeg er i FINALEUKEN på Paradise Hotel 2018! Jeg klarer seriøst ikke å stoppe med å smile! 

 

Dette er helt sykt! Jeg har ikke ord. Nå er jeg ikke lengre en del av juryen, men faktisk en av de som kjemper seg til en finaleplass!

Jeg vet at det er mange av dere som ikke vet hvordan jeg egentlig er, nettopp fordi jeg ikke er like mye på tv som alle andre. Dagens ord av Julie betydde utrolig mye for meg og jeg vet at jeg er en snill person som var utrolig godt likt der inne av alle de andre deltagerne. Er det slik at man er nødt for å være den største spilleren der inne for å fortjene å vinne Paradise Hotel? Eller den som tar mest valg? Jeg har tatt valg, kjempet for å alltid ha en back up, samtidig som jeg var godt likt. Det er jo en måte å spille på det også? eller. 

Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kom mer med på tv enn det jeg har gjort i årets sesong nettopp fordi jeg vil at dere skal bli bedre kjent med meg og kanskje forstå hvorfor jeg står i finaleuken i dag, men jeg er nok ikke den personen som tar like mye plass som alle andre, tar drastiske valg eller er direkte frekk mot noen. Jeg er heller ikke sååå morsom at jeg får tid på tv. Jeg var sint noen ganger der inne, utrolig lei meg og morsom, men jeg har nok bare litt av alt vil jeg tro, og det er mer enn nok for meg. Jeg er meg selv og det er jeg super stolt av. Jeg husker at jeg kom hjem med hevet hode og fortalte stolt til mine nærmeste at jeg var meg selv, slik jeg hadde lovet. 

Jeg er så glad nå og har gledet meg mye til å se dette på tv! Det eneste som mangler nå er Erik. Det er trist at han er borte og ikke får sett denne episoden sammen med meg.. Vi har snakka mye sammen om hvordan det vil bli å se ting på tv. Det er ikke alt vi gledet oss like mye til å se, som for eksempel diskusjonen vårs den ene festen, men akkurat i dag hadde det vært utrolig gøy og ikke minst koselig å sett episoden sammen med Erik! 

I natt kommer jeg til å sove godt nettopp fordi jeg er i finaleuken sammen med Erik som ett par!


T-skjorte: Farmhouse Design 

Hva syns dere om at Erik og jeg kom inn som et par i kveldens episode?
 

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

14 kommentarer
    1. Gratulerer! Synes du fortjente den plassen! Det er jo ikke din feil at du ikke kom så mye på tv’n men vi fikk hørt mye av deg fra de andre- så du hadde gjort mye hørtes det og SÅ det ut som????Stå på!!!

    2. Hva synes du om at newa røyk idag og henne tok din plass? Ble du glad med tanke på at din bestevenn Julie var en stor del av den avgjørelsen? Syntes veldig synd på Newa jeg. Kanskje bare kanskje bittelitt rasisme inni der

    3. Jeg skjønenr bare ikke hvorfor ingen bare dytta newa ned i bassenget så hun kunne holde kjeften sin. Faen for en irriterende kakkerlakk, flere ganger jeg nesten skrudde av paradise fordi faen som hu prater luft

    4. Er jo ikke rasisme jenta fikk jo utbrudd foran alle og klarer ikke å ha kontroll. Hu er jo en jævla plage. Tror nok det hadde skjedd samme uansett hvem det hadde vært.

    5. Hei Ingrid! Må bare si, CREDZ til deg og Erik for hvordan dere håndterer hele situasjonen med Newa. Selv om hun driter seg fullstendig ut i gårsdagens episode, så er dere så tålmodige og backer henne uansett. Måten Erik tok farvel med henne på også er bare imponerende, og så voksent gjort, med tanke på hvor barnslig hun har vært ovenfor han gjennom hele sesongen, og hvor barnslig hun avsluttet oppholdet sitt. Ønsker deg og Erik alt godt, og gleder meg som en unge til Farmen!! Har egentlig heiet på Leo siden første episode, men nå tror jeg jaggu jeg heier på dere og. ????

    6. Altså, det er sykt godt å se noen som er litt roligere enn de andre og ikke tar så mye plass- ikke at det er noe negativt med det. Men det skal du ha Ingrid, du skiller deg ut på en positiv måte! Du virker som en person det er lett å være rundt, en som tar det med ro i tilværelsen. Det beste av alt er at du sier du bare er deg selv!

    7. Jeg ville ha utelukket rasisme om jeg var deg. Jeg er jo halvt fra utlandet selv? Dette handler kun om spill. Jeg gråt i den episoden fordi jeg syns at Newa fortjente det hun også, samtidig var det noe jeg sa på tv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg