UKENS SPØRSMÅL | NEWA, BARN OG YOUTUBE

Hei dere!

Enda en søndag og enda en ny ukens spørsmål og svar til dere! Håper dere får svar på det dere lurer på, også husk, det er bare til å stille meg spørsmål i kommentarfeltene på innleggene jeg poster slik at jeg kan svare på disse til neste gang. 


1. Newa og Erik har nå blitt venner igjen inne på Paradise Hotel, men det virker ikke som de er det på utsiden, hvorfor?
Newa og Erik har hatt sine ting på utsiden som har hatt stor påvirkning på meg. Jeg har selvfølgelig støttet Erik som er min kjæreste, men jeg har valgt å ikke snakke så mye om dette til både Newa og på bloggen generelt. Det hele startet egentlig med at både jeg, Erik og Newa var svært gode venner på utsiden rett etter Paradise Hotel, det er helt sant! Vi var faktisk mye sammen og hadde det utrolig gøy! Jeg var også veldig god venn med Newa og sov hos henne den første uka etter premierefesten. Det som skjedde etterhvert var at Newa skrev lange meldinger til Erik stort sett hver dag, Newa mente at Erik gjorde at hun så dum ut på tv også videre. Erik svarte Newa ganske lenge og prøvde å støtte henne sånn som jeg så det. Da Newa sendte melding til Erik om at hun hadde fått fjernet når hun ga han en BJ på TV, syns han det var bra (for dem begge). Han respekterte at hun ikke ville noen skulle vite om hva som hadde skjedd mellom dem, men når hun “solgte historien sin” til 3 forskjellige bloggere, og la ut selv på jodel at de hadde hatt sex og at Erik liksom hadde “brukt” henne da fikk Erik nok. En annen ting som fikk begeret til å renne over var da hun postet bilder av seg selv på jodel hvor det sto at Erik og Erlend hadde ringt produksjonen for å få fjernet at de hadde sex. Dette var jo selvfølgelig ikke sant, og det ville vært veldig rart om hun skulle si til han at hun hadde fått dette fjernet selv – men at han plutselig gjorde det(?). Da brøt han kontakten med henne og de har fortsatt ingen kontakt i dag. Ferdig snakka om dette. 

2. Isabel skrev på bloggen sin at paradise-deltagerne i år er delt i to gjenger. Hvem er i de ulike gjengene og hvorfor har det blitt sånn?
Jeg vet ikke helt hvorfor Isabel har skrevet dette nå som nesten alle snakker sammen og henger sammen. Det er klart at ikke alle kommer like godt overens med hverandre og da henger man heller ikke like mye sammen.

3. Har du noen bilder av håret ditt før du begynnte med de tiltakene du gjorde med håret ditt? Altså når du mener håret ditt var kortere og mer ødelagt?
Jeg sliter utrolig mye med å finne tidligere bilder av håret mitt. Men jeg legger til et litt dårlig bilde som dessverre var det eneste jeg fant i og med at jeg har helt ny pc og alle de gamle bildene mine er borte.

Dette bilde er tatt for noen år siden, men jeg har hele tiden hatt denne lengden som er rett over brystene. Samtidig er det utrolig slitt og oppklipt på dette bilde. Dette var før jeg begynte med de tingene jeg gjorde som dere kan se på videoen HER.

Jeg legger også til et bilde av håret mitt slik det ser ut akkurat nå.

4. hva er planen din med YouTube?
Planen min med YouTube er å legge ut videoer jevnlig. Jeg syns det er kjempegøy med YouTube og prøver hele tiden å lære nye ting og ta til meg tips fra dere som ser på. Ellers er planen å ha det gøy med dette og ikke minst laste opp videoer dere liker.
 

5. Kommer du til å legge ut videoer faste dager i uken?
Jeg skal prøve å legge ut videoer faste dager i uken ja, har dere noen tips til hvilke dager dere ønsker?
 

6. Kan du og Erik begynne å vlogge? Gjerne sammen, men også hver for dere.
Ja, vi skal bli enda flinkere til vlogge mer sammen når vi faktisk er sammen. Det blir litt lite tid til å være sammen fremover fordi vi begge har en del å gjøre hver for oss! Men dette skal vi begge bli flinkere til. 
 

7. Har du barn? Fikk høre at du hadde en baby og ble mildt sagt sjokkert over at du velger å dra på paradise og risikere å være borte fra babyen din i to mnd…
Hahahah, nei jeg har ikke barn. Dette er noe av det sykeste jeg har hørt om meg selv. Lurer på hvor du har fått dette ifra.
 

8. Hva er snapchaten din?

9. Hva er det som har skjedd siden du har det tøft for tiden?
Jeg har valgt å være åpen med dere om at jeg har det tøft. Jeg har også valgt å ikke skrive mer utfyllende om dette. Det er i hovedsak fordi jeg ikke har mot eller lyst til å skrive om det enda, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gjøre det når jeg er klar for det. Nå som jeg er midt oppi den tøffe tiden er det ikke enkelt å skrive dette til offentligheten, da vil jeg heller bare bruke tid på å være sterk for min egen del. Livet er ikke perfekt.


xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

17 kommentarer
    1. Hvor lang tid tok det fra du begynte med den nye rutinen på håret ditt til du merket endring og det ble sånn langt som det er nå? Sliter helt sykt med håret selv????

    2. Retter du håret nå? Og hvordan er rutinene på håret ditt? Gjør du det sammen som du forteller i videoen eller har du sluttet nå som håret ditt er friskt og langt?

    3. Erik har gjort akkurat samme ting mot maaaange av deltakerne og hatt livestreams hvor han har sagt hva andre deltakere har gjort offcam og prøvd å snakke opp seg selv og snakker om ting som at han ikke er over det som skjedde der inne, så skjønner ikke hvordan han gjør det så annerledes enn newa? Synes begge har oppført seg barnslig og dumt du ikke klarer å se d bare fordi du er forelsket i Erik.

    4. Hei, hvordan går det med dere? Har en spørsmål, hva måtte dere velge å være blind eller å miste hørsel? (Til video på YouTube, kunne dere ha skrevet noe tekster under?)

    5. Haha, du kan jo ikke bare si det utifra hva du ser på en realityserie. Herregud litt virkelighetsforståelse her plz.

    6. Hei Ingrid! Jeg vil bare si at du er kjempe pen, kjempe søt, kjempe snill og alt det gode og alle som hater burde tenke litt på hva de skriver. De hadde ALDRI turt å si det rett til deg! De er j*vlig dumme og Erik er veldig heldig som har deg!
      Mvh meg❤️

    7. Jeg henger ikke ut Newa i det hele tatt, hun har hengt ut Erik flere ganger uten at Erik nesten har fått mulighet til å respondere fordi han rett og slett ikke har hatt lyst å være barnslig. Men etter at hun hang han ut flere ganger så måtte han få svare for seg. Jeg ville bare si min mening for en gangs skyld. Jeg kommer aldri til å be de som leser bloggen min om å gå imot noen som helst personer! Da tror jeg ikke du vet hvem jeg er og hva jeg står for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg