UKENS SPØRSMÅL | SILIKON, STUDIE OG EGEN LEILIGHET

Det er flere av dere som har et stort ønske om at jeg skal starte med det såkalte ukens spørsmål innlegget. Jeg skal prøve å få svart så godt som jeg kan på det dere lurer på!

Forresten, Jeg har sove så utrolig mye den siste tiden, trenger tips til hvordan man kan få døgnrytmen i sjakk. For øyeblikket er jeg i Oslo sammen med Erik hvor vi opp til flere timer daglig arbeider med en stor greie som dere snart får vite mer om! ææ, gleder meg til å fortelle dere. 


1. Hvor er den sølv bikini toppen og underdelen fra?
Det settet er fra H&M. 
 

2. Er det noen av årets Paradise Hotel deltagere som ikke har bil-lappen? 
Det er jeg faktisk veldig usikker på.. du må nesten spørre den personen det gjelder selv. 
 

3. Får dere se Paradise Hotel episodene og hvordan de klippes før det sendes på TV?
Før episodene kommer på TV får vi dessverre ikke sett noen ting på forhånd. Vi får ikke være med på klippingen, eller se hvordan klippingen gjøres. Vi får kun lov til å se episodene dersom de er ute på Viaplay eller på TV3. 

4. Sitter dere en gjeng å ser Paradise Hotel episodene sammen? Blir det sånn da at dere diskuterer hva som skjedde der inne, og at det kan bli diskusjoner/krangler om det?
Det varierer veldig hvem man ser episodene sammen med. Noen ganger ser jeg episodene alene, sammen med Erik eller andre deltagere. Jeg ser også noen sammen med venner og familie. Dersom jeg sitter sammen med andre mennesker er det naturlig at vi diskuterer om innholdet, men som regel har alle deltagerne snakket ut om ting som skjedde inne på hotellet, og derfor er det heller ikke mye å diskutere/krangle om. 

5. Kan dere lage en vlogg der du og Erik forteller hvordan det var de timene før parsemoni og hvordan du/dere hadde det etter?
Selvfølgelig kan vi vlogge om dette. Regner med at dette handler om utsjekken min, i og med at dette spørsmålet ble stilt under det innlegget. Jeg skal prøve å få laget en slik video til dere! 
 

6. Kan du lage innlegg om håret ditt snart?
Dette er vel det mest stilte spørsmålet jeg har fått og det er gøy! Jeg er utrolig redd for håret mitt og jeg har alltid drømt om et langt og fint hår. Jeg har lagt ut en video på YouTube-kanalen min om hvordan dere kan få lengre hår. Vel, det ga i hvertfall meg gode resultater. Dere kan se videoen HER.
 

7. Hvem synes du er kjekkest av Kristian og Carl Aksel? Hvis du måtte velge.
Jeg klarer dessverre ikke å velge mellom de to guttene hehe. Erik er den kjekkeste av dem alle!

8. Kan du og Erik begynne å vlogge? (Når dere pakker ut/flytter, typisk dag osv)
Dette var et spennende spørsmål! Det er klart vi skal vlogge om dette dersom det skjer. Vi har en del planer om akkurat det temaet der, gleder meg!
 

9. Har du silikon?
Dette spørsmålet velger jeg ikke å uttale meg noe om. 

10. Har du kutta ut sykepleie studiet eller skal du fortsette?
Jeg har for øyeblikket ett år permisjon fra studiet. Det vil si at jeg til nå starter på studiet igjen etter nyttår, men akkurat nå har jeg en del ting jeg ønsker å satse mer på enn utdannelsen. 

11. Kan du spansk? I såfall kan du snakke spansk i din neste YouTube video?
Heheh, kjipt å innrømme, men jeg kan faktisk ikke spansk.. faktisk og faktisk, men selv om jeg er halvt spansk betyr ikke det at jeg kan flytende spansk. Pappa snakker flytende norsk og spansk, men jeg lærte faktisk aldri spansk av han, kun lært det grunnleggende på videregående. Dessverre, det blir ingen YouTube video på spansk her.. 
 

12. Eier Erik sin egen leilighet i Trondheim?
Erik bor i et kollektiv i Trondheim sammen med noen kompiser. Regner med at de betaler husleie og ikke noe mer en det. 

13. Sjekker du inn igjen på Paradise Hotel?
Dere får vente og se 😉

14. Kan du «vlogge» litt mer på snapchaten din? Legge ut flere videoer av hva du gjør på osv?
Dette er noe jeg må bli flinkere til faktisk. Jeg er ikke noen stor snapper og har faktisk ikke en eneste streak på snapchat med noen at the moment, men jeg skal absolutt bli flinkere til det. 


– DAGENS OUTFIT – 

22 kommentarer

Siste innlegg