SLIK FÅR DU LENGRE HÅR!

Hei dere!

Endelig har jeg fått spilt inn en liten hår-video til dere. Jeg vet at det er mange som har spurt hva jeg gjør med håret mitt og ikke minst hva jeg har gjort for å få det så langt! I videoen forteller jeg dere dette, samtidig får dere se hvilke produkter jeg brukte for at det skulle vokse kjappest mulig.

Produktene i videoen er ikke sponset. 

Legg igjen en kommentar dersom du har noen tips! 

xoxo Ingrid

 

Følg meg gjerne på:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5438710483716998”,

enable_page_level_ads: true

});

1 kommentar
    1. Du MÅ se filmen som heter «Blind» på netflix, den kvinnelige hovedrollen ligner så sykt på deg i utseende, trekk, væremåte og personlighet! Synes hvertfall jeg da! Kjempe fin film så anbefaler deg å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg