JEG REISER TIL..

Hei igjen dere!

Den siste tiden har jeg reist utrolig mye rundt omkring, nå skal jeg reise enda engang! I dag reiser jeg nemlig til Trondheim! Gleder meg så mye til å se Erik igjen. Jeg skal hjelpe Erik med å pakke ut og vaske i kollektivet han bor i. Vi har en del planer for fremtiden og da trengs det å få rydda og flytte ut. Vi skal også filme en del YouTube-videoer sammen, dersom dere har noen tips til hva vi kan filme er det bare å skrive det i kommentarfeltet! 

Før reisen var jeg hos flinkeste Stine på Nikita Hair (M44), dersom dere ønsker å se mer av hennes arbeid kan dere finne henne på Instagram – hairbystinevaaland. 

Jeg blir seriøst alltid super fornøyd når jeg er hos Stine! Her ser dere før/etter brynene mine og den nye hårfargen <3

xoxo Ingrid

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5438710483716998”,

enable_page_level_ads: true

});

19 kommentarer

Siste innlegg