SVAR PÅ Q&A DEL 1

Hei dere!

Endelig har jeg fått gjort ferdig videoen til dere!! Jeg har prøvd å svare på de aller fleste spørsmålene, men flere av dem var veldig like. Håper jeg har fått svart på det dere lurer på til nå! det vil komme en del 2 video etterhvert. 

Håper dere likte videoen <3 

Hva synes dere om min første video?

Ønsker dere å finne youtubekanalen min, klikk på knappen under!

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5438710483716998”,

enable_page_level_ads: true

});

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg