“DU ER BARE LUFT”

Hei dere!

I det siste har jeg fått en del kommentarer og meldinger rundt omkring på sosiale medier der mennesker som ikke engang kjenner meg skriver at jeg bare er luft. Jeg er kjedelig og jeg har verken personlighet eller noe som helst å gjøre inne på Paradise Hotel. Dette har jeg faktisk lyst til å komme med en liten forklaring på. 

Hver deltaker er på greenscreen (når vi snakker inn i skjermen) cirka 1 time hver dag. Det vil si at når dere ser hver av oss prate til kamera i ca. 1 minutt i løpet av en episode, er det kanskje 59 minutter som er klippet bort (!!). Det som kommer med på TV er gjerne bare det som er viktig for historien, de andre tingene som kommer med er ofte dersom man sier noe dumt, slenger dritt eller lignende saker. Hvis jeg skal beskrive meg selv er det som en ærlig, real jente som er opptatt av hvordan folk rundt meg har det. Jeg unngår typisk jentedrama fordi jeg liker det rett og slett ikke, når Julie og Karoline har sex med hverandre sine partnere og den ene griner og den andre er glad osv så er ikke dette noe drama jeg vil ta del i. Jeg støtter gjerne Julie om hun er lei seg, men det gjør jeg også hvis Karoline er lei seg. Er det en ting som er sikkert, hadde jeg kalt folk stygge ting eller sagt dumme ting hadde jeg helt klart fått mer TV-tid.

En del snakker om at jeg er usynlig på TV, men hadde det vært bedre om jeg sa dumme ting og fått mere TV-tid da? For meg var det ikke det. En ser jo flere som har fått relativt begrenset med TV-tid i år som for eksempel Kristian som røyk i forrige uke. Alle vi deltakere er veldig enige om at Kristian var kanskje den største og mektigste spilleren der inne frem til han røyk, men Kristian pratet ikke så mye om det på greenscreen og hadde i utgangspunktet ingen fiender og dermed snakker ikke folk så mye om han heller. Da ser man at hans TV-tid ble mindre enn hans faktiske rolle der inne, mens for eksempel Joachim (som var mye mindre involvert i spillet) fikk mer tv-tid fordi han sa veldig mye morsomt. Jeg er jo for øyeblikket på lag med Julie, Erik, Marius og Newa inne på hotellet. Julie er mye gærnere enn meg, Erik sin karakter er å snakke mye dritt om folk og spille hardt, Marius er morsom gutt fra Mjøndalen osv. Jeg for min del har ikke en bestemt karakter, fordi jeg er hverken dum, klin kokos eller en som spiller kjempehardt ved å lyve og lure folk. Jeg er en helt “vanlig” jente som bruker tid på venner og at andre skal ha det bra, fester og studerer. Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv hørt at jeg er kjedelig før, men det er klart når folk ser lite av meg kan de jo trekke den konklusjonen?

Kanskje jeg er litt for “normal” til å være med på Paradise Hotel? Mest av alt syns jeg det er rart om folk skal synes jeg er kjedelig fordi jeg ikke har vært frekk, vært løs på tråden eller skapt noe drama der inne.. -det er ikke sånn jeg er-. Jeg har hatt sex på tv og jeg løy jo til Isabel når vi sendte henne ut, men ingen av disse tingene har gjort karakteren min større på grunn av hvordan jeg faktisk opptrer. Jeg hadde nok fått økt tv-tid dersom jeg snakket om sexen med Erik, eller om jeg hadde snakket stygt om Isabel etter hun sjekket ut, men det er bare ikke sånn jeg er.. 

Dersom du ønsker å legge meg til på Snapchat kan du klikke på knappen nedenfor <3

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5062714846250503”,

enable_page_level_ads: true

});

17 kommentarer
    1. Æå digge dæ æ elsker å følge med på Paradise hotell vist æ skal beskrive drømmedama mii så da E det sånn vis fram blikket å ha Store Rumper å Store Pupper uansett Koss man E. Æ håper masse at du å Erik vinner hele Paradis lykke til mvh Julian sommer ❤️❤️

    2. Er så utrolig sykt hvor lett det er for folk å bli «nett-troll», er bare gi faen i de og kjøre sitt eget løp???????? Lykke til med nett-trollene

    3. Dette må du bare vite. Jeg lover deg du har den fineste håret jeg noen sinne har sett. Den ser ikke slitt ut i det hele tatt heller. Vet en del som har like hår lengde som du har, men din er annledes. Håret ditt er faktisk 110% perfekt. Poenget mitt er: la ingen fortelle deg noe stygt om håret ditt, for du har virkelig den fineste håret ever. Skulle ønske jeg fikk ditt hår. Da hadde jeg blitt så glad, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Nå ble det mye om hår, beklager ehe. Jeg skjønner at folk har lyst til å se når enn snakker stygt om andre og sånne greier. Jeg synes du er helt okey egentlig. Jeg er en person som irriterer meg over pH folk, jeg håpet at jeg ikke skulle irritere meg over noen i år, men sånn ble det ikke. Julie irriterer meg der inne. Fordi hun er en grineunge og fordi hun sakker drit til de andre og kaller den for «drit kjerring» og kommenterer stygt til Karoline. Mens hun gjerne vil ha støtte selv når hun er nede, måten hennes er kvalmt! Men du er litt sånn engel. Veldig fine øyner forresten. Men jeg skal ikke lyve å si at du fortjener å vinne. Siden du ikke spiller så mye. Ja, du spiller med en gruppe, men du spiller ellers ikke for din beste og bare deg selv. Da mener jeg at du ikke skal tenke på andre og bare sette deg først om du vil komme lengst. Akkurat til nå har du ikke fortjent en lik plass. Ha en fin kveld videre

    4. Er jeg den eneste som ofte blir påminnet om Elin Bergius da hun var på PH, når jeg ser Ingrid? (utseendemessig)

    5. Du har vel ingen mulighet for å gi oss et hint om hvem som ryker ut osv?!????????????♥️

    6. Håper ikke du bryr deg om hva folk sier. Folk klager på Julie, Erik og alle de andre som byr mye på seg selv også. Er visst umulig å gjøre folk fornøyd. Synes du gjør en fin figur der inne og håper du kommer langt:-)

    7. Hei!
      Var det noen fra din gruppeaudition du møtte igjen inne på paradise?
      Og hvor lang tid tok det fra du fikk svar på søknaden til du visste du skulle på ph?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg