TING DERE IKKE VET OM MEG

Heisann dere!

Jeg tenkte det hadde vært gøy å skrive noen ting som dere ikke visste om meg! Merker nå som jeg sitter å skriver dette innlegget at det er vanskelig å komme på ting om seg selv.. det er sjeldent jeg tenker over hvordan jeg er/har vært eller hvilke vaner jeg har/har hatt, hehe. Her har dere 20 ting om meg som kanskje ikke alle vet?

1. Da jeg var liten holdt jeg alltid pusten når vi kjørte gjennom tunneler av en eller annen grunn. 

2. Jeg har spilt NM finale i fotball da jeg var 16år, vi fikk andreplass da.. 

3. Min første jobb var på MC Donalds da jeg var 13 år gammel.

4. Jeg har gått på Idrettslinjen på Bryne VGS.

5. Jeg studerte sykepleie før jeg sjekket inn på Paradise Hotel.

6. Jeg fikk “brun og blid” på russeluen min.

7. Jeg har vann- og flyskrekk. 

8. Jeg er halvt spansk. 

9. Jeg er ikke noe særlig glad i å se på serier og filmer, foretrekker heller realityshow. 

10. Jeg snuser (noe dere sikkert har sett på Paradise Hotel). 

11. Jeg hadde piercing i navlen, men tok den ut inne på Paradise Hotel. 

12. Jeg har hatt alltid foretrukket å være i et forhold.

13. Jeg har tre “spontane” tatoveringer (de er små og på foten). 

14. Jeg har hele livet hatt lyst på blondt hår. 

15. Broren min var verdensmester i BMX og deltok i Norges beste brannmann (tv-serie).

16.  Jeg har vært døden nær. 

17.  På byen er jeg alltid den personen som har dype samtaler med andre.

18. Jeg har spilt saksofon i korps. 

19. Da jeg var liten var drømmejobben å bli lege. 

20. Jeg besto ikke livredningstesten i svømming på videregående. 

 

Dere kan finne flere bilder av meg på Instagram: klikk på knappen nedenfor <3

20 kommentarer

Siste innlegg