HVOR REISER JEG NÅ?

Hei dere!

I dag reiser jeg til Oslo!! Gleder meg utrolig mye til å reise og ikke minst til å møte de andre Paradise deltakerne igjen. Denne gang skal jeg være med på Forza nattklubb sitt event som allerede er i kveld. Nå er det virkelig en god stund siden jeg har festet sammen med de andre deltakerne så dette blir GØY! Ellers skal jeg shoppe, spise god mat og bare kose meg. Jeg tenkte jeg skulle prøve å vlogge.. håper det blir vellykka hehe. 

Foto:  Lars Halvorsen

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg