SLIK REAGERTE FORELDRENE MINE

Hei dere!

Det er flere som har lurt på hvordan foreldrene mine reagerte på at jeg skulle være med på Paradise Hotel. Må ærlig innrømme at dette ikke var svært populært, men da jeg forklarte mer om opplegget og ikke minst hvor lyst jeg hadde til å delta i programmet fikk jeg mye støtte. Både mamma og pappa har alltid vært utrolig støttende. De stiller opp hele tiden og ønsker at jeg skal ha det bra. Mamma var vel kanskje den som lo litt av hele situasjonen og ble glad på mine vegner, mens pappa derimot var svært skeptisk. 

Nå har det seg slik at jeg er 21 år og bestemmer helt klart selv hva jeg ønsker å gjøre med mitt liv. Selvfølgelig hører man alltid på råd fra familie og venner, men til sist så er det opp til meg og hva jeg ønsker å gjøre. Det eneste mamma og pappa gjorde da var å oppmuntre og støtte meg gjennom dette. 

Foto: Lars Halvorsen – Instagram: larshalvoorsen
Klær: Spotlight Fashion (Jærhagen)

Jeg vet at det har vært tøft for både familie og venner. Deltakelsen min i Paradise Hotel innebærer taushetsplikt og det er ikke alt man har lov å si. Mine aller nærmeste har måttet holde dette hemmelig for andre personer, dette medfører klart hvite løgner og ubehagelige situasjoner. For mamma og pappa var det aller tøffeste å ikke vite hvordan jeg hadde det: hadde jeg det bra? trivdes jeg? Samtidig var de også bekymret for enkelte ting jeg muligens kunne ha gjort på tv, som f.eks sex. 

Mamma og pappa vet hvordan jeg er som person og har med dette forstått i ettertid ting jeg har gjort på tv. Det er viktig for dere som ikke har vært inne på Paradise Hotel å forstå at det er et spill om en halv million kroner. Som deltakere vet vi på forhånd at det som filmes 24t i døgnet blir klippet helt sinnsykt mye. Vi vet også at man kan bli svært i glad i personer der inne på kort tid. Både mamma og pappa har forstått dette og er idag helt avhengige av å følge med på årets sesong av Paradise Hotel, hehe. 

 

Hvordan tror dere foreldrene deres hadde reagert?

 

Legg meg til på Snapchat da, klikk på knappen nedenfor. 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg