SLIK LURTE VI ISABEL RAAD

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle skrive ett innlegg om hva som egentlig skjedde angående utsjekken til Isabel sist torsdag og hvordan vi spilte for at hun måtte sjekke ut. Fra og med uke 3 begynte Julie og jeg å bli veldig godt kjent, samtidig merket vi kjapt at vi klikket bra som personer. Jeg skal ikke snakke fra Julie sin side, men fra min side var selvfølgelig Isabel en superstor trussel for meg der inne, selv om vi også hadde det utrolig gøy sammen og spilte sammen. 

Da Ann kom inn på hotellet (som var på utsiden en god venninne av Isabel) ble jeg svært usikker og redd. Jeg visste at Isabel sto Julie nært i forhold til det jeg gjorde, i denne situasjonen visste jeg at jeg var en av de første jentene som skulle ut. Inne på Paradise blir du paranoid og redd, i mitt hode så det sånn ut: Først kommer Karoline til å ryke ut, dermed sto det mellom meg eller Newa. Samtidig visste jeg jo at Isabel hadde sagt at Newa ikke var noen vits å spille ut fordi hun var så “lett” å få ut. Når jeg da begynte å flørte med Erik (som tross alt var Isabel sin erkefiende der inne) følte jeg meg enda mer utrygg.

Foto: Marius Revang

Det hele startet med at jeg og Julie begynte å snakke om det fordi vi var begge irriterte over at hun skulle diktere hva vi skulle gjøre. Jeg tror begeret rant over for Julie når Isabel fikk alle med på at det “lureste” var å låse Kristian med Ann Mariell, Kristian var jo tross alt Julie sin partner og vi fikk egentlig aldri noen forklaring på hvorfor dette var så lurt å gjøre. Selv om Kristian spilte med på at det var det lureste, tok Julie dette opp med Kristian om at vi ikke kunne finne oss i at noen andre bestemte over vår fremtid på hotellet. Kristian pratet med Erik om det og dermed var alle 4 involvert i planen. Planen var at så fort vi fikk en makt så måtte vi prøve å spille ut “legendene”, det vi ikke visste var jo at det var det som var planen til Erik hele veien. Når alle stemte på Erik som konge og vi plutselig fikk utdele en fredning ble planen startet mye tidligere enn planlagt. Vi måtte alle lyve til Isabel hele den torsdagen og egentlig så hun aldri den komme.

Jeg har sett at Isabel har sagt at hun hadde bedt produksjonen sende henne ut, dette kan ikke jeg skjønne stemmer fra mitt ståsted. Isabel gikk rundt og trodde hele dagen at vi skulle sende hjem Karoline som hun hadde bedt oss om. Når parseremonien først kom og Julie gikk til Mathias skjønte hun faktisk ingenting. Den parseremonien Isabel røyk varte kanskje to timer mer enn vanlig (de bruker vare ca: to, varte kanskje fire) fordi hun ikke klarte fullføre. Fra Julie går til Mathias til hun sjekker ut så var parseremonien avbrutt i to timer. Jeg har ingenting i mot Isabel og jeg likte henne kjempegodt inne på hotellet, men det Isabel sa til meg, til Newa, til Julie, til Ann Mariell at vi alle var trygge, selvfølgelig var vi ikke det! Hun prøvde å spille hardere enn hun var i stand til, og fra min side tror jeg mer hun var trist over at hun var blitt lurt trill rundt, ikke at Julie faktisk backstabet henne. 

Synes dere at jeg gjorde det riktige? 

 

 

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5062714846250503”,

enable_page_level_ads: true

});

44 kommentarer
    1. Syns det er for mye styr rundt dette, ser liksom ikke greia, det er et spill og uansett om du spiller skittent eller ikke så kan man ikke dømme noen ut ifra det man ser på TV. Jeg tror neppe Julie er sånn i virkeligheten og det syns jeg folk er litt overdramatisk for, man vil jo bare vinne, det vil jo Isabel også.

      Må bare nevne at du er utrolig pen og virker utrolig søt! Heier på deg:*

    2. Veldig bra spilt av dere.
      Og det ble en kanonartig episode for oss seere.

      Isabel har skutt seg selv i leggen.
      Lager drama om at hun selv er blitt "mobbet", og så oppfordrer hun selv til å henge ut Julie nå.

      Isabel har tydelig misforstått hva ei bestevenninne er. Men det har man jo merket flere ganger, i løpet av de årene hun har vært blogger.

      Isabel elsker oppmerksomhet

    3. Helt enig, paradise hotel er et spill som alle har valgt og melde seg på. Klippingen er en annen del 🙂
      Tusen takk søte deg<3

    4. Eg synes dekan spelte veldig bra og eg heie på «gjengen» din <3 da va veldig spennande episode og blei sikklig bra tv sjølv om da gjekk litt utover Isabel men igjen so e da eit spill og ho hadde nokk gjort akkuratt det samma om ho hadde følt seg trua 🙂

    5. Ingen fortjener så mye hat bare for å spille noen ut. Så klart syntes jeg det er litt uhyggelig å le under en parsermoni når noen gråter, spesielt fordi hun gråt to andre ganger (som jeg husker) når noen hun var «nære» med røk ut.

    6. Hahahah du er jærlig morsom as. Tenk å bruke navnet til Isabel kun for å få flere lesere, var det clickbait??? Du har nesten ingen rolle på hotellet, du er der som luft. Og jeg skjønner virkelig hvordan Isabel var en stor trussel for deg, jeg mener, se på deg hahahahah

    7. No bruker vell alle bloggere «clickbait» og håper ikke du er Isabell fan, for i motsetning til Ingrid er hun ute av PH.

    8. Hahah, hvorfor skal du forklare hver eneste jævla episode? Altså, for det første, jævlig kleint at du bruker Isabel for å få klikk, for det andre, vi har sett episodene og trenger ikke din forklaring. Du suger jo på å blogge, du burde finne deg heller en annen hobby som du kan bli kjent av, for blogg er ikke noe for deg. Eller kjent og kjent, du er bare luft, på paradise og her hjemme. Ha en nydelig dag

    9. Uansett om det var riktig å gjøre av deg eller ikke så er gjort GJORT. Og du kan ikke angre tilbake heller. Sånn som jeg så det på TV så ville du ha henne ut, og det var det som skjedde. Så skjønner ikke helt spørsmålet ditt. Men det er en ting jeg synes du brude droppet i dette innlegget. Det er « Fra min side tror jeg mer hun var trist over at hun ble lurt trill rundt, ikke at Julie backstagerommet henne.» Assa det er greit at du har din egen mening, men likevel vet du ikke hva Isabel var mest trist over, så du kan ikke bare «Tro» det. Isabel er jo litt sårbar, så det at hun sier hun var skuffet over at hennes beste vennine der inne dulket henne i ryggen og at det var derfor hun var så trist får du nesten bare tro på det, for ingen vet jo hvordan Isabel føler enn Isabel. Men jeg kan skjønne at det uansett var leit å rykke ut uansett om hun ble lurt eller ikke.

    10. Forstår ikke hvorfor alle skal lage et slikt oppstyr rundt denne utsjekken! Alle som har meldt seg på paradise er kjent med at det er et spill, og for å vinne må man ha ut de sterkeste spillerne.
      Det at Isabel sier at hun følte det var et stygt spill, og at hun aldri ville gjort det selv mener jeg er vanskelig å tro, hun var en av de drøyeste spillerne der inne.

      Synes parsermonien var utrolig spennende, og jeg mener dere (gjerne Erik i spissen) har gjennomført en utspekulert og god plan for å få ut noen som gjorde at dere stod i fare!
      Fortsetter det sånn kan dette bli en kjekk sesong!

    11. Kan ikke folk bare skjerpe seg?! Det er et spill! Dessuten hadde nok Isabel gått bak ryggen til både Ingrid og Julie om det hadde vært nødvendig!

    12. Jeg synes det er dritkult at noen tørr å spille der inne! Mye drama og spill lager god tv. Digger Julie og Ingrid. Og det er så gøy å se, at det er mange som engasjerer seg i PH.
      Dere som er så negative og må kommentere ufint. Clickbait? Dere gir jo klikk, ved bevisst ved å gå inn å kommentere ufint!

    13. Jeg og Erik fikk muligheten til å gi ut en fredning, den ga vi til Julie for at hun skulle gå bak Mathias. Så jo jeg var i hvertfall med på å spille henne ut

    14. Huff, det er så mye teite kommentarer her fra Isabel sine følgere. Jeg hadde akkurat kommet til å gjort det samme, for hun var den største trusselen der for de fleste, og jeg hadde kommet til å ledd fordi jeg hadde vært fornøyd med og fått igjennom en sånn plan. Folk lager jo egne historier ut av alt de ikke vet noe om. Eller Isabel får alt til å høres så sinnsykt ille ut sånn at dere får mye dritt. Ah, jeg blir så irritert på sånt! Det er et spill, liksom. Når skal folk innse det?

    15. Det der styret er så tragisk. Julie sa jo selv i SAMME episode at hun heller ikke synes reaksjonen sin var grei… så da er jo alle enige da.
      Jeg har samme problemet, om noen plutselig bryter ut i gråt eller blir sinte når jeg ikke venter det begynner jeg å le. En veninne kom inn døra og hylgrein over at typen hadde slått opp med henne. Jeg synes det var utrolig trist, ikke litt morsomt, men jeg brøt ut i latter. Hun ble selvfølgelig litt forbanna.. men jeg forklarte henne greia, og støttet henne videre, så nå ler vi av reaksjonen min.

      For all del, vi kan ikke vite om det Julie sier er sant, men vi kan heller ikke si at det ikke er det.

    16. Jeg kommer er født og oppvokst i Stavanger! Etternavnet mitt kommer fra pappa som er spansk, jeg er halvt spansk og halvt norsk <3

    17. Super hyggelig å lese det du skriver, tusen takk! I det minste skriver jeg jo faktisk en tittel som omhandler temaet i innleggene <3 flere andre bruker titler som ikke henger sammen med det faktiske innholdet!

    18. Du har helt rett i det! Isabel var en sterk spiller, men hun har også følelser som alle andre.. Jeg husker bare spesielt at Isabel sa at man ikke måtte ta ting personlig inne på hotellet og at ingen turte å spille. Når dette skjedde imot henne så tok hun det personlig og hun ble spilt ut.. Jeg kan også forstå at det var dumt å ryke ut enten det var spillet eller personlige ting <3

    19. Ehhh unnskyld meg det du sier er jo bare luft! Går det bra med deg??? Isabell grundig hva planen var men dere nekter å høre! Og nå sier du bare at du brukte Julie for å ikke ryke ut selv! Du prater jo bare piss!! Isabell var jævlig snill med deg og Julie fordi dere spilte på lag! Og hun er ikke så skutt i hue at hun skal skippe ut noen hun spiller med det er jo bare helt idiotisk! Dere tenker jo ikke før dere gjør noe! Og Julie spoila for alle at hun vant! Da hun lå ut noe på insta storyen for 24 timer siden! Og uansett du spilte ingen ut det var Julie og ingen der inne stoler på Julie nå! Så hun backstaba Isabell og seg selv! Så hva kan jeg si karma is a bitch????

    20. Isabel bruker jo aaaalle for å få klikk selv, så hva er forskjellen? Hun må da få forklare sin side når dere drittunge følgerne til Isabell bitcher om et TV-program enda.

    21. Nå har jeg prøvd å stille kritiske spm til isabel på bloggen hennes. Men hun slipper ikke kommentarene gjennom. Jeg under meg over hvorfor. Regner med det er fordi hun ikke klarer å svare for seg. For jeg skriver aldri hat eller nedlatende ting om utsene til folk. Det som er merkelig er jo at slike kommentarer blir godtatt. Spesielt hvis det er negativt/stygge kommentarer rettet mot andre enn hun selv. Jeg tenker at hun må slite noe voldsomt. Å det må være fryktelig slitsomt å være henne. Hun nekter å svare for seg. Følgerne hennes som sprer alt det hatet er de hun forguder mest. Det sier jo sitt. Stå på! 🙂

    22. Hei! Jeg lurer på ganske lenge hva pleier dere å gjøre uten å være på Paradise Hotel TV hver fredager, lørdager og søndager. Må dere alltid hjem fra Mexico til Norge hver helg fram og tilbake eller sove dere annet hotell i Mexico? Jeg vet dere pleier bare være på TV Paradise Hotel kun hver mandager til torsdager ????

    23. Bare for å si det sagt før jeg sier noe, jeg er verken Isabel sin fan eller på noens andre sider. Men hvor blåst og fjern kan man virkelig bli? Verken du eller Julie sto utrygg. Du skulle få din partner Erik, og Julie skulle få Kristian tilbake. Det at unnskyldningen din er at du kom til å bli utrygg, er en utrolig dårlig unnskyldning. For virkelige grunnen var å høre på Kristian å få ut legendene. Du har skrevet om 3 forskjellige unnskyldninger, syntes du kan forholde deg til 1. Blir bare så overgjett over hvor virkelighetsfjern du er på Paradise og virkeligheten. Samme greia når Ine fikk sjangsen å komme inn, men du ønsket ikke pga hun kom til å bli en trussel for deg. Det hadde hun neppe blitt, da hun kommer aldri til å stille seg bak Joakim igjen. Nei, skjønner det er et spill, men det virker som at du ikke har dine egne meninger ;). Prøv i framtiden å se flere utveier.

    24. Det er et spill, dere har lov og gjøre som dere vil. Det er snakk om mange penger, klart man må ta vanskelige valg. Jeg selv hadde nok ALDRI overlevd på paradise, når jeg først blir kjent med folk og glad i de og de «backstabber» meg så blir jeg knust. Så om mine veninner der inne skulle gjort det, hadde jeg blitt lei meg. Og jeg tenker at følelsen når noen står og ler må være helt jævlig. Men sånn er det.. grunnen til at dere/Julie har fått såppass mye hat er nok at hun røk ut samtidig som alt dette mobbestyret pågikk og alle fikk et enormt behov for å beskytte henne.. husk at alle som kommenterer dritt egentlig ikke mener det. De irriterer seg i 5 sekunder, poster kommentaren og går videre med livet sitt. Ingen går og tenker negativt om dere hele dagen eller hater dere som det virker som i kommentatfeltene. :). Gjort er gjort, Isabel røk ut. Uansett tøft gjort, er ikke alle som hadde tørt og gå imot en med halve Norge i ryggen. Det bør Isabel tenke på, da hun selv kjenner på kritikken fra Kristin sine følgere. Hold dere for god for nedlatende kommentarer, hev hodet så skal dere se at dette går over snarest 🙂

    25. Fint at dere gjorde som dere gjorde fordi da ser vi hvem som er falske som faen 🙂 Isabel var den beste spilleren der inne, mens dere tror at dere er noe, og han Erik?! En kvalmere gutt skal du lete lenge etter.

    26. Jeg synes det er bra gjort! Du tok et riktig valg… og som du sa så blir man «redd og paranoid» inne på PH, og da må man «redde» seg selv, det ville jo Isabel også gjort. Jeg tror kanskje Isabel ble såret av at Julie klarte å stå å le når hun gråt og at det var det som gikk inn, men Julie klarte kanskje ikke å styre seg helt. Det kan man jo forstå også. Men jeg synes det er bra spilt, og PH er jo et spill? Er man med på leken, må man tåle steken….. heier på deg! Kjempe bra!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg