SEX MED ERIK PÅ TV

Hei dere! 

Jeg har fått en del spørsmål om hvordan det var å ha sex på tv, hvorfor jeg gjorde det også videre. For å være helt ærlig så har jeg gruet meg helt forferdelig til den dagen jeg visste det kom på tv. Jeg har vært bekymret for hva folk kom til å si, hvordan familien min kom til å reagere på dette? Kom folk til å slenge mye dritt etterpå?
Tingen er jo at vi lever med kameraet rundt oss 24 timer i døgnet der inne, og vi vet jo at har vi sex der inne så kommer det jo på TV, men når du er der så tenker du ikke på hvor sykt det faktisk er. Eller er det sykt? Når jeg hadde sex med Erik så var det et valg to (faktisk) voksne mennesker tok i edru tilstand. Det er ingen hemmelighet at vi hadde ett godt øye til hverandre i ganske mange uker før vi faktisk ble partnere, men når vi ble det så var ikke veien så lang før det begynte å skje ting. 

Sex på tv er ikke noe jeg hadde lyst til å ha, eller noe jeg er stolt over. Men samtidig så må man stå for det man har gjort, og helt ærlig så er jeg på dette tidspunktet ganske betatt av Erik. Sex er en helt naturlig ting mellom mennesker som liker hverandre. Jeg føler liksom at når vi har sex, så har vi kjent hverandre i 1 måned. Vi har ikke hoppet over føste date (first base), andre date eller tiende – vi har hatt alle inne på hotellet! Fra å bli kjent helt basic, til å lære hverandre å kjenne på ordentlig til å bli interessert i hverandre. Vi brukte en stund på å faktisk gå til sengs med hverandre, hvor mange har ikke one night stands i helgene rundt omkring i Norge? Forskjellen på oss og resten av Norge er selvfølgelig at vi blir filmet hele døgnet. 

 

Klær: Spotlight Fashion (Jærhagen)

På tross av all oppmerksomheten rundt dette har jeg det ganske bra! 
 

14 kommentarer
    1. Hva tenker du om at det står så mye på jodel om at du var en veldig utestengende/overlegen typisk «mobbejente» på vgs? Fint innlegg forresten, fine deg!❤️

    2. Ble faktisk glad når dere hadde sex, om jeg kan si det sånn, haha! Helt siden dere kysset på TV fikk jeg skikkelig sansen for dere og synes dere passet kjempe fint sammen! Hadde vært så søtt om dere ble sammen på ekte og

    3. Uten sex hadde ikke de som kommenterer vært til. Like naturlig som kropp. Du trenger verken være stolt eller skamme deg. De som kommenterer negativt har gjerne noe problemer selv. Stå på! ~M26

    4. Man skal ikke alltid tro på det som blir skrevet eller sagt på jodel. Jeg har aldri vært utestengende eller overlegen, det tror/håper jeg også dere kan se at jeg ikke er inne på hotellet <3 Tusen takk!

    5. Dette var hyggelig å høre! Vi er faktisk bare gode venner den dag idag, men det kan godt være at det utvikler seg til noe mer med tiden 🙂

    6. Da e ein heilt naturlig ting og sånn som du seie so skjedde da jo ikkje fyste natte de blei kjent men langt uti so de har fått tid til å bli kjent 🙂 sex e heilt naturlig og eg forstår godt at da e vansklig å la ve sjølv om da kjem på tv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg