Mitt nye hår

Reklame | Nikita Hair

 

Hei dere!

I flere uker har jeg gått rundt og tenkt på hva jeg skal gjøre med håret mitt. Etter å ha vært i Mexico har håret mitt begynt å bli skikkelig ille, det er ekstremt slitt og selve hårfargen har falmet utrolig mye på grunn av solen. Nå når jeg sitter og ser på bildene vi tok før behandlingen blir jeg skikkelig flau.. 

Tenk at jeg har gått rundt slik. Vel, heldigvis har jeg flinkeste Stine på Nikita Hair (M44) som er svært dyktig. De er virkelig profesjonelle der og tar godt vare på kundene sine. Nå er håret mitt mye sunnere og glansfullt, samtidig har det fått en jevnere brunfarge i hele håret, akkurat det jeg ønsket meg! Jeg fikk også kuret håret mitt, noe det virkelig trengte etter å ha vært så uttørket i varmen, deilig.

Forresten, dere får 20% rabatt hos Stine på alle behandlinger. Tilbudet varer ut mai måned!!

 

FØR

ETTER

Jeg elsker virkelig håret mitt nå og er alltid like fornøyd etter å ha vært hos flinkeste Stine. For at jeg skal kunne ta godt vare på håret mitt bruker jeg Eleni & Chris shampoo og balsam, samt hår-oljen deres, dette kan dere også få kjøpt på Nikita Hair. 

Hva synes dere om resultatet etter behandlingen?

20 kommentarer

Siste innlegg